Wat we doen en hoe we dat doen
Opdrachtgevers en management support professionals bij elkaar brengen: dat is simpel gezegd wat Pro Assistance doet. En we maken het onszelf daarbij graag moeilijk. Door te zoeken naar de échte vraag achter de opdracht. Door dieper te gaan en verder door te vragen. Bij de opdrachtgever en bij de kandidaat.
We bemiddelen ervaren assistenten voor functies waar ze het beste tot hun recht komen. We gaan niet voor middle of the road, maar voor best of class. Zodat opdrachtgevers echt de meerwaarde van onze betrokken professionals ervaren. Dat doen wij met een hecht team van gedreven consultants. In onze aanpak zijn we persoonlijk, flexibel en we kunnen snel schakelen. Maar wel altijd met wederzijds respect. Â
In onze searches sluiten we geen partijen uit, niet op basis van leeftijd, gender, afkomst, religieuze of politieke overtuiging, geaardheid of fysieke gesteldheid.
Doe waar je goed in bent, wees jezelf en vooral: doe wat je doet met plezier.
Dit zijn onze kernwaarden
Vertrouwen – gepassioneerd – persoonlijk – kwaliteit – respect – ambitieus – authentiek – aandacht
Dit vinden we belangrijk
Geen mens is gelijk en geen opdracht is hetzelfde. Wat de vraag ook is, de belangen van de opdrachtgever en de kandidaat zijn voor ons even belangrijk. Pas als beide partijen tevreden en blij zijn, zijn wij dat ook.
Ons eigen cv
Sinds 2003 hebben we een mooi trackrecord opgebouwd. Met succesvol ingevulde opdrachten voor aansprekende opdrachtgevers. Het tastbare resultaat van onze manier van werken, van onze kennis van zaken en van ons effectieve netwerk. Vraag dus gerust naar ons cv.
Consultants
Onze ervaren consultants weten waar ze het over hebben en kennen het vakgebied als geen ander. Ze hebben allemaal zelf gewerkt als ondersteuner. Dat maakt onze consultants betrokken gesprekspartners met ook allemaal een eigen specialisme. Vanuit een achtergrond als ondernemer, management assistent, coach of manager.
Â
Onze Mensen
“Sinds Pro Assistance mij in 2006 op mijn eerste opdracht als zzp’er bemiddelde, is zij een constante en waardevolle factor in mijn loopbaan. Ook gedurende periodes waarin we niet samenwerken investeert Pro Assistance tijd en hebben we regelmatig contact. Mijn contactpersonen zijn nog steeds dezelfde als 8 jaar geleden. De communicatie is open, we volgen elkaars ontwikkeling en kunnen snel schakelen als dat nodig is.” lees verder
“In 2007 kwam ik voor het eerst in aanraking met Pro Assistance. Sindsdien heb ik een aantal mooie, langdurige en diverse opdrachten met veel plezier vervuld. Ook de netwerkbijeenkomsten en het seminar over integriteitdilemma’s op de werkvloer eind 2013 heb ik, en velen met mij, als zeer waardevol ervaren. De consultants van Pro Assistance zijn hartelijk, altijd wel geïnformeerd en goed op elkaar ingespeeld.” lees verder
“Ik ken de consultants van Pro Assistance al vele jaren als betrouwbare partner. Hen heb ik dan ook als eerste benaderd toen ik als ZZP’er aan de slag ging. Als ik aan Pro Assistance denk, dan denk ik aan kwaliteit, toegankelijkheid en een goede samenwerking. Het zijn zeer kundige professionals die weten waar ze het over hebben en de tijd nemen om je te leren kennen. Hierdoor geven ze opdrachten die echt bij mij passen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat zij een constante factor zullen blijven in mijn carrière.”
“Pro Assistance is een van mijn favoriete opdrachtgevers. Ik werk met heel veel plezier met ze samen, vooral met consultant Mariëlle Bakker – van Leeuwen. Ze heeft zeer veel oog voor de persoon achter het CV. Dat vereist kennis, kunde en vooral geduld. Dit geeft veel vertrouwen en daaruit spreekt de intentie om een echte en goede samenwerking met elkaar aan te gaan. Als bemiddelingsbureau voor o.a. freelancers maken zij, in mijn ogen, altijd..” lees verder
“Nadat ik Pro Assistance heb leren kennen vanuit de opdrachtgeverskant, hebben we nu een samenwerking met mij als opdrachtnemer. Wat een leuke club waarbij professionaliteit hoog op de agenda staat. De consultants zijn enthousiast, geïnteresseerd en zijn in staat de juiste match te vinden. Dit sluit mooi aan op de 3 speerpunten die zij nastreven; vakmanschap, vertrouwen en verbinden. Dankzij Pro Assistance, heb ik als freelancer een leuke opdracht!”
“Sinds 2003 werk ik op regelmatige basis samen met Pro Assistance. In de afgelopen 15 jaar heb ik Miranda en haar team ervaren als ware professionals. Ze kennen de markt en weten hoe je de perfecte match maakt, niet alleen vanuit vakinhoudelijke kennis, maar ook vanuit persoonlijke eigenschappen. Samenwerking en verbinding gekoppeld aan het altijd leveren van kwaliteit zijn kenmerkend voor hun manier van zaken doen.” lees verder
“Ik had nog geen ervaring met Pro Assistance maar doordat een van hun consultants mijn LinkedIn-profiel had bekeken, besloot ik hun site te raadplegen. Een van hun vacatures trok meteen mijn aandacht. Ik besloot hierop te reageren en snel na mijn sollicitatie werd ik uitgenodigd voor een gesprek.” lees verder
“Toen ik in 2008 op zoek was naar een nieuwe uitdaging ben ik gaan praten met de consultant van Pro Assistance. Zij had een interessante vacature in de industriële sector die mij nog steeds past als een handschoen. De bemiddeling verliep soepel en ook nadien is het contact altijd vol interesse en hartelijkheid. Ook hebben zij met succes enkele tijdelijke vacatures bij ons ingevuld. Kortom, Pro Assistance staat voor mij synoniem aan professionaliteit.”
“Als professional voel ik mij begrepen door Pro Assistance. In een plezierig en professioneel inhoudelijk gesprek hebben zij goed geluisterd naar mijn specifieke wensen. En ze hebben mij uitstekend in weten te schatten. Doordat ze een uitgebreid en realistisch beeld gaven van zowel de organisatie als mijn (toekomstige) direct leidinggevende, nam mijn vertrouwen alleen maar toe. En daarmee mijn enthousiasme. En terecht, zo blijkt nu!” lees verder
“Ik heb Miranda van Mondfrans leren kennen als een professionele, oprechte en betrouwbare vrouw. Iemand die haar uiterste best doet een goede match te creëren tussen opdrachtgever en kandidaat. Dat dit alleen mogelijk is door écht naar mensen te luisteren weet zij als geen ander. ‘De juiste persoon op de juiste plaats’, dat gaat namelijk verder dan alleen over de juiste vaardigheden beschikken. Dat moet je aanvoelen.” lees verder
“Ruim 8 jaar geleden heb ik Pro Assistance leren kennen en terugkijkend zijn ze absoluut de rode draad in mijn werkende leven. Niet alleen wanneer het ging om vaste banen, maar ook op het gebied van interim opdrachten heeft Pro Assistance altijd weer de juiste match weten te vinden. Het vertrouwen dat ze je geven, zorgt er voor dat je goed voorbereid het gesprek in gaat. De dingen niet mooier maken dan ze zijn..” lees verder
“Looking for a job in The Netherlands had always been an intimidating process to even begin. Pro Assistance has made it such a smooth process that I signed my contract a week after the initial phone call! They made sure all the information was clear and all the work conditions were fair for everyone. They took care of the interview appointments and followed-up with me every step of the way.” lees verder
“Dank voor jullie ondersteuning in de afgelopen maanden, dat heb ik echt heel erg gewaardeerd. De snelle en deskundige antwoorden door Kim op mijn soms wellicht rare of onhandige vragen (het was voor mij heel lang geleden dat ik op uitzendbasis aan het werk was) hebben ervoor gezorgd dat alles op rolletjes liep en dat ik een prima uitzendtijd heb gehad. In die maanden heb ik me goed kunnen inwerken bij Teva, wat uiteindelijk..” lees verder
“Ik reageerde op een vacature die niet geheel paste. Pro Assistance wees mij vervolgens niet af, maar nodigde mij uit voor een intake. Tijdens die intake moest Miranda van Mondfrans denken aan een vacature in een bedrijf met een bepaalde sfeer waarbij ze mij wel zag zitten. Die vacature kreeg ik voorgesteld met daarbij nuttige extra informatie (details met betrekking tot de sfeer, de personen, de bedrijfscultuur). Ik kon dus goedbeslagen ten ijs komen.” lees verder
“A warm welcome during my interview at Pro Assistance gave me the power, trust & freedom to share my capabilities & desires for a possible future work environment. All aspects for next steps were carefully reviewed and due to this way of working a match was made, now working to my complete satisfaction since October 2016.”
“Via via vond ik een vacature voor een Management Assistant op een internationale afdeling binnen een internationaal bedrijf, dat ook nog eens in mijn woonplaats gevestigd was. De vacature leek me op het lijf geschreven. Direct de volgende dag werd ik door Lonneke Flux benaderd en nog geen uur later zat ik al bij haar op kantoor voor een gesprek. Wat een leuke, betrokken en hartelijke dame!” lees verder
“Toen ik mij inschreef bij Pro Assistance was ik eigenlijk latent op zoek naar een nieuwe baan; op dat moment had ik bij een werkgever een leuke functie en een vast contract, maar het gevoel dat ik meer kon dan ik op dat moment deed bleef knagen. Lonneke vertelde mij enthousiast over een moderne organisatie waar zij een office manager voor zocht. Een functie met veel taken en verantwoordelijkheden.” lees verder
“Niet geschoten is altijd mis, dacht ik toen ik een nogal vrijblijvende reactie achterliet op de website van Pro Assistance. Ik was op zoek naar een nieuwe baan die beter aansloot bij mijn niveau en interessegebied, en als het dichter bij huis kon zijn was dat mooi meegenomen. Knap van Pro Assistance hoe zij in korte tijd een goed beeld van mij heeft gevormd en mij aan de juiste organisatie heeft weten te koppelen in een functie die mij op het lijf is geschreven.”
“Pro Assistance heeft mij bemiddeld in mijn huidige rol bij Pathé waar ik mij als een vis in het water voel. Ik heb Pro Assistance ervaren als een zeer persoonlijke en professionele club die hoogwaardige kwaliteit levert. Ik beveel ze graag aan vakgenoten en andere bedrijven aan!”
“Terugkijkend op het afgelopen jaar weet ik het zeker, elke verandering begint met een stap vooruit zetten. De stap die ik deed, maakte dat ik via Pro Assistance een nieuwe werkgever heb gevonden. Aan het hele proces van intake tot het ondertekenen van de arbeidsovereenkomst heb ik een prima gevoel overgehouden. Miranda heeft mij vanaf het begin op professionele, integere en vooral coachende manier begeleid.” lees verder
Kom je bij ons werken?
Vertrouwen – gepassioneerd – persoonlijk – kwaliteit – respect – ambitieus – authentiek – aandacht.
Dit zijn wij. Spreekt dit jou aan? Lees dan verder.
…- Amsterdam / Rotterdam
- 32-40
- Medior