Jouw tijdelijke inzet, ons uitgebreide netwerk
Geen tijd voor acquisitie? Behoefte aan een sparringpartner? Pro Assistance is de perfecte zakenpartner voor interim professionals.
Pro Assistance is de juiste intermediair voor interim professionals op het gebied van managementondersteuning. Ons netwerk biedt volop mogelijkheden voor interessante tijdelijke opdrachten, bijvoorbeeld ter overbrugging van een zwangerschapsverlof of als tijdelijke invulling van een openstaande vacature.
Wat we verwachten
De interim professionals die tot onze freelance pool behoren hebben allemaal ruime ervaring als managementondersteuner, zijn professioneel en zelfstandig. Met als belangrijkste kwalificatie: het talent om vanaf dag één ingewerkt te zijn en zo de continuïteit voor de organisatie te garanderen.
Jouw volgende opdracht
Iets voor jou? Stuur ons vrijblijvend je cv. Hoe? Door te reageren op de open sollicitatie. Onze consultants bekijken of zij voldoende aanknopingspunten zien in je cv. In dat geval nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.
Het kennismakingsgesprek
Tijdens het kennismakingsgesprek willen we je leren kennen. Als persoon en als professional. Pas jij perfect binnen ons netwerk? Dan nemen we, als jij dat ook wilt, je gegevens op in ons bestand. Goed te weten: bij een opdracht raadplegen we altijd onze up-to-date database met interim professionals die wij persoonlijk kennen.
“Nadat ik Pro Assistance heb leren kennen vanuit de opdrachtgeverskant, hebben we nu een samenwerking met mij als opdrachtnemer. Wat een leuke club waarbij professionaliteit hoog op de agenda staat. De consultants zijn enthousiast, geïnteresseerd en zijn in staat de juiste match te vinden. Dit sluit mooi aan op de 3 speerpunten die zij nastreven; vakmanschap, vertrouwen en verbinden. Dankzij Pro Assistance, heb ik als freelancer een leuke opdracht!”
“Pro Assistance is een van mijn favoriete opdrachtgevers. Ik werk met heel veel plezier met ze samen, vooral met consultant Mariëlle Bakker – van Leeuwen. Ze heeft zeer veel oog voor de persoon achter het CV. Dat vereist kennis, kunde en vooral geduld. Dit geeft veel vertrouwen en daaruit spreekt de intentie om een echte en goede samenwerking met elkaar aan te gaan. Als bemiddelingsbureau voor o.a. freelancers maken zij, in mijn ogen, altijd..” lees verder
“Ik ken de consultants van Pro Assistance al vele jaren als betrouwbare partner. Hen heb ik dan ook als eerste benaderd toen ik als ZZP’er aan de slag ging. Als ik aan Pro Assistance denk, dan denk ik aan kwaliteit, toegankelijkheid en een goede samenwerking. Het zijn zeer kundige professionals die weten waar ze het over hebben en de tijd nemen om je te leren kennen. Hierdoor geven ze opdrachten die echt bij mij passen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat zij een constante factor zullen blijven in mijn carrière.”
“In 2007 kwam ik voor het eerst in aanraking met Pro Assistance. Sindsdien heb ik een aantal mooie, langdurige en diverse opdrachten met veel plezier vervuld. Ook de netwerkbijeenkomsten en het seminar over integriteitdilemma’s op de werkvloer eind 2013 heb ik, en velen met mij, als zeer waardevol ervaren. De consultants van Pro Assistance zijn hartelijk, altijd wel geïnformeerd en goed op elkaar ingespeeld.” lees verder
“Sinds Pro Assistance mij in 2006 op mijn eerste opdracht als zzp’er bemiddelde, is zij een constante en waardevolle factor in mijn loopbaan. Ook gedurende periodes waarin we niet samenwerken investeert Pro Assistance tijd en hebben we regelmatig contact. Mijn contactpersonen zijn nog steeds dezelfde als 8 jaar geleden. De communicatie is open, we volgen elkaars ontwikkeling en kunnen snel schakelen als dat nodig is.” lees verder
“Sinds 2003 werk ik op regelmatige basis samen met Pro Assistance. In de afgelopen 15 jaar heb ik Miranda en haar team ervaren als ware professionals. Ze kennen de markt en weten hoe je de perfecte match maakt, niet alleen vanuit vakinhoudelijke kennis, maar ook vanuit persoonlijke eigenschappen. Samenwerking en verbinding gekoppeld aan het altijd leveren van kwaliteit zijn kenmerkend voor hun manier van zaken doen.” lees verder
Je persoonlijk adviseur
Onze consultants kennen jouw vakgebied en zijn zeer ervaren professionals. In elke procedure begeleidt een van hen je intensief en persoonlijk. Tijdens je opdracht houden we contact. Na de afronding evalueren we onze samenwerking om zo voortdurend te kunnen sturen op kwaliteit.
Wie ben jij?
Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring. Ook ben je in het bezit van minimaal een havo of vwo-diploma, bij voorkeur aangevuld met een vakgericht hbo-diploma, een wo-opleiding en/of relevante trainingen. Niet onbelangrijk: je hebt passie voor het vak en een dienstverlenende instelling. Als freelancer werk je vanuit je eigen eenmanszaak, vof of B.V., beschik je over een btw-nummer en stel je een goedgekeurde jaarrekening op.
Klaar voor een nieuwe opdracht?